I hate that i love you..

Nu ligger man i sängen med min pluttis, han sover så sött här bredvid mig. Jag funderar seriöst på att skaffa en till snart, hundar är ju för underbara. Ska väl snart stänga av datorn och sova med min gullerumpa, de är ju skola imorgon. Fan va jag vill ha lov, allra helst sommarlov för då äre ledigt typ aslänge ju. Kom nyss på att det är mitt sista sommarlov, känns faktiskt konstigt. Har ju typ haft 378 st vafan. :o

Jag förstår inte, asså de är ju sjukt. Att du aldrig fattar att du har gjort fel och att du inte ångrar dig. De blir jag så ledsen över. Förstår inte ens vad jag har gjort som förtjänar detta. Can you tell me?

Näe men nu börjar jag få ont i huvudet, inte bra. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0