I wanna give you my heart give you my soul, I wanna lay in your arms never let go..

Don't wanna live my life without you
But I know when you're gone
Like a fire needs a spark like a fool in the dark
Honey I'll cry for you.

Godmorgon fan! Jag är uppe med tuppen idag. Vaknade 8 och nu är jag näääästan klar med packandet.. Måste bara packa mer spikes skålar och lite sånt. Sen blire att gå upp på stan och ta bussen ut till älskling<3 :D
Åååh va jag har längtat efter dig, du är mitt liv. AJ LUV JU :D
Det kommer bli så mycket bilder och massa kramar och några pussar på mulen kanske hahah ;> men några bilder kommer komma upp här, så då får ni se mig å min bäbis ha roligt haha. ;)

Nää nu måste jag dra, vi hörs. poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0