It's not right, but it's okay I'm gonna make it anyway. I'd rather be alone than unhappy.

Dagens humör: Sådär, men helt OK.
Dagens borde: Städa rummet, börjar se ut som ett bombnedslag.. (a)
Dagens frisyr: Uppsatt i en bulle och diadem.
Dagens klädsel: Långärmad svart tröja, svarta mjukisar och går runt med en rosa filt på mig, för jag fryser så mkt! :)
Dagens planer: Ta det lugnt och gosa lite extra med plutten som fyller år.
Dagens materiella vill ha: Hm, har ingen aning, men en systemkamera skulle ju inte sitta fel. ;)
Dagens längtan: Nu vill jag bara ha vår! Sen sommar!
Dagens beroende: Oboy. ;$ haha
Dagens tråkigaste: Att jag har så ont i huvudet att jag typ inte kan tänka hehe.
Dagens roligaste: Att jag orkade ta mig upp ur sängen i morse. xD
Dagens person: Dedu. ;)
Dagens irritation: Hm, de måste vara dendär jävla fittan! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0