I've just moved you to the top of my to do list.

Det känns som att den här helgen kommer bli tråkig, som alla andra helger är. Fast imorgon ska jag ÄNTLIGEN träffa min kusin, hon fyllde år igår så det blir att åka hem till dom och fira henne! :) Jag är riktigt trött på att ha tråkigt. Förstår ni? Mhm-mh jag visste väl de.
Idag ska jag bara ta de lugnt, orkar inte gå ut, orkar inte träffa folk, orkar ingenting. Ska kolla film och knarka alvedon. Kärlek till alvedon asså. ;p

Nu vill jag ha sommar. Jag vill åka på tävlingar och utställningar.
Jag saknar kinnekulle och gälleråsen som f a n..
Vill jobba på banan, träna voffis och tävla voffis.. Snälla ge mig sommar.. :(

Saknar min jacka, saknar värmen, saknar sena utekvällar med dom bästa.
Örebro racing club is the shit höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0