Jag är inte perfekt, jag är bara jäkligt bra!

Kom nyss in från en långpromenad på ungefär en timma. Eller om man ska vara riktig exakt så var det typ 67 minuter, men vi kan väl avrunda det till en timma. Det blir så mycket enklare så! Men i alla fall, när jag kommer ut känner jag hur det börjar blåsa, och då menar jag inte lite lätta vindar. Utan de va nästan storm! "Shit" tänkte jag men ändå fortsatte jag att gå min runda runt stan. Efter typ 10 minuter så börjar det regna, men tänkte inte mer på det. Gick vidare, tränade fot med hunden och fortsatte lyssna på min kära musik.
Helt plötsligt börjar det spöregna och mina gråa mjukisbyxor var inte längre gråa, utan dom var svarta.. Jag gick alltså i en timma ungefär i spöregn, hunden gillade det inte kan jag säga direkt! Han hatar allting som har med vatten och göra.



Nu sitter jag här och fryser röven av mig. Ska ta en varm dusch, eller nä. En kokhet dusch haha. Sen efter det ska jag göra mig en stor kopp te och sätta mig framför tvn!
Ha en bra onsdag va!
Kramar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0