Jag tror och jag hoppas, men jag vet att du aldrig kommer tillbaka..

På morgonen hade vi först djursjukvård, fick se proven vi hade på skelett. Haha och resultatet vill ni inte veta. Fick iaf 15 p, vi säger att de är jättebra.. ;) Sen hade vi sällskapsdjur i djurhuset, gjorde klart ligg grejsimojsen till Roxy och Toxic. Dom är så jävla söta, ska fan köpa en chinchilla! så mysiga, men lite halvt läskiga när man ska ta upp dom. Då morrar och fräser dom, haha. :)

Och jag måste ju säga en sak.. Undra om det finns ett inlägg här nånstans på bloggen där jag INTE använder en svordom.. ^o) haha X'D










Kommentarer
Postat av: Affe

Härligt =) <3

2010-03-17 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0