You are my only one

1. Fullständigt namn? - Hilma Olivia Amine Rotegren Persson typ
2. hur gammal är du? - 17, snart artooon hihi
3. Vart bor du? - Örebro
4. Bor tillsammans med? - Mami och voffis
5. Husdjur? - En hund :) fast om man räknar pappas nya familj, som inte jag tillhör längre äre 3 hästar, 5-6 katter (min älskade mimmi är borta.. troligtvis död..) 1 kanin. JAG SAKNAR DIG MIMMI<3<33<3<333 :(
6. Färg på ditt hus? - Haha gul? nää jag vet faktiskt inte. Orkar inte gå ut och kolla x')
7. När är du född? - 24 juli 1992
8. När vill du dö? - aldrig, jag är odödlig.
9. Vilket år tar du studenten? - 2011 :) NÄSTA ÅR, YEEEAH. haha
10. Något jobb? - Sommarjobb och typ helgjobb mja. Men inget fast sådär på rak arm liksom.
11. Vad ska du göra ikväll? - Snart ska jag ut med hunden sen ska jag lägga mig i sängen med en stor varm kopp te och kolla på greys anatomy sen blire duschen om jag orkar de efter jag har pluggat klart om jag inte somnar dvs.. ;)
12. Opererat dig? - Nej
13. Duschat idag? - Nöö, om jag inte somnar så ska jag hoppa in i den efter greys och pluggandet :D
14. Kramat någon idag? - Näe?
15. Pussat någon idag? -  spike på nääsan
16. Vad har du ätit idag? - Våfflor, fetto haha xD
17. Dagens klädsel? - Svart och vitt linne, svarta mjukisar, bh, trosor, strumpor och ingenting mer. trodde jag hade nått mer på mig, men de hade jag ju inte. men orkade verkligen inte ta bort och efter strumpor så de blev som de blev, haha shit va rolig jag är asså..
19. Dagens sötnos? - Dedu :)
20. Dagens roligaste? - Jocce! hahaha xD
21. Har du många vänner? - Dom som jag har räcker. gott och väl<3
22. hur många har du kysst? - inte fan vet jag :)
23. Vem kramade du senast? - vet ej
24. Hur många vill du ha sex med? - alla och ingen
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 timmar period? - haha de säger jag inte, för de vet jag inte själv.. (a)
26. Hur många har varit otrogna mot dig? - No one
27. Hatar du någon?- Hata är ett starkt ord, MEN FYFAN VA JAG HATAR DEN DÄR FITTAN! :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Nån jävla kommentar på bdb, orka skriva de här :p

FAVORIT:

31. Film? - Porr, nähmen jag vet inte. de finns många bra, typ nää jag vet inte
32. Låt? - LALALLA NANANANNA, den! om du vet vilken jag menar
33. Mat? - nutrilett hihi
34. Dryck? - vatten
37. Stad?- göteborg
38. Land?- usa
39. Ämne i skolan? - djursjukvård haha
40. År? - Vet inte faktiskt, men jag har väl inte nått favvo år, men om jag måste välja så äre väl 2010 typ, eller nää 2009. eller vafan fråga mig igen om typ 20 år då kanske jag kan svara ..

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - <3
42. Personen du kysste? - huhu
43. Gången du spydde? - Länge sen, tror jag, eller nått
44. Gången du grät? - Nåt såå lång tajm ägo
45. Pizzan du åt? - ööh, jadu. de va l ä n g e sen jag åt pizzaa
46. Gången du var i göteborg? - oj, vilken jävla fråga, vafan de kommer jag inte ihåg, men typ förra året? va jag där då? 2009 tror jag (:
47. Gången du var i stockholm? - förra helgen
48. Gången du var full? - NYÅR :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:::D mmmm NOTERA ERA JÄVLAR, jag är duttig flikkka
49. Gången du var hög? - aldrig vart, kommer aldrig vara. hoppas jag.
50. Personen som såg dig gråta? - ööh vet ej :o


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart ;D
52. Hund eller katt? - Hund å träna me, katt å mysa me :)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på med vem
54. Tv-spel eller datorspel? - Datorn
55. Singel eller upptagen? - Singel, tyvärr gaah
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Öh va? jag vet bara va lunar är : ) så får väl välja de, men om fb va me skulle jag lätt välja de, men jag kan ju låtsas att det finns med så jag väljer de :D:D;D;D;DxD;);):):);(:$$$$  !!!!!!!!
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad ;)
59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel!
60. Svart hår eller blont? - på mig eller vadå? då äre väl en blandning. ibland svart ibland blond. just nu är jag blond, men vill fan bli svart igen.
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa : ) fast jag ska köpa bruna linser hihihhöhöhöh haha
62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD <e33<323wgvrfnbhginjvecvnh r8934 !!!!!!!1
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger (h)
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab?: beror på :o
67. Randigt eller prickigt? - randigt :D
68. Älska eller älskas?- both
69. Leva eller dö? - leva nu, dö sen ...


ANTAL:

70. Personer du älskar? Vänner o familj :)
71. Personer du hatar? :O DEDU
72. Personer som sagt jag älskar dig? vet ej, inga seriösa typ :)
73. Glassar du ätit på en dag? - men ofta man räknar?
74. Resor du åkt på i år? inge aaaaaaalls
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen :) snaaaart
76. Gånger du haft minnesluckor? - aldrig typ
77. Piercingar har du haft? 3
78. Personer du saknar just nu?- 1 lite extra mkt
79. Gånger ditt hjärta brustit?- x antal



VEM:

80. Vill du kyssa nu? - hihi
81. Ska du träffa imorgon? - folket i skolan xP
82. Sjöng du senast för? - spike ;D
83. Hade du senast en msnkonversation med?- sadde
84. Spelade du tv-spel med senast? - oj, ööh ingen aning. fråga den som spela med mig ;D
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - :*
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Dig, du. DU SOM LÄSER JUST NU. om du nu läser, vet inte. men hoppas. så får jag lite roligt, kasta en sån på dig hahahahaähähäh
87. Förtjänar att dö? Ingen såklart
89. Vill du sova brevid inatt? :)

VAD:

90. Gör dig glad? Vänner och familj :)
91. Gör dig ledsen? Massa..
92. Vad vill du helst göra nu? vet ej!
93. Önskar du att du slapp? - Gå ut med hunden haha, men typ brb måste göra de nu :D
94. Vill du ha nu? - Kärlek
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Vet inte, pengar typ
96. Längtar du till? Sommaren
97. Tycker du om dina betyg? Lite halvt, kunde vara bättre i skolan, men ska satsa nu
98. Ångrar du i ditt liv? De mesta
99. Är det bästa som har hänt dig?- Jag vet inte faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0