Lek med livet annars leker livet med dig!

Fan! Eftersom jag totalt glömde bort min tvkväll idag så får jag se på repriserna av desperate housewives & cougar town när nu dom går på tvn. Herregud, vad fasiken har hänt? Jag glömmer ju aldrig tisdagar?! Näe nu blir jag besviken på mig själv, det här är inte okej!

Nu blir det att tända alla ljusen igen. Det är så mysigt.
Hade dom tända lite innan jag var ute med hunden förut och jääklar va jag blev glad.
Jag förstår inte varför jag blir glad av lite levande ljus, hehe. Men fint är det. :)
Här får ni se vad jag pratar om!


Min skyddsängel är med där också! hihi

Kommentarer
Postat av: Affe

Mysigt ju :)

2010-03-31 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0