What if I'm the one for you? And you're the one for me?

I'm hangin' on another day
Just to see what you throw my way
And I'm hanging on to the words you say
You said that I will be OK.
But I'm falling apart, I'm barely breathing
with a broken heart that's still beating..

Idag på morgonen var vi först i ladugården och vaccinerade och avhornade kalvar. det var faktiskt riktigt roligt, men väldigt läskigt att trycka in en stor nål i en kalv. :p Sen på religionen så bakade vi lite grejer för vi orkade inte jobba haha. Snornoklas gjorde negerbollar med mathias men ingen ville äta dom för snorniklas hade petat på det. Fast de va väl bra de, för läraren sa att dom smakade skit. Jag, josefine, victoria och hanna gjorde chokladmuffins och dom andra gjorde scones eller hur det stavas. Efter det hade vi prov i sällskapsdjur, det gick faktiskt väldigt bra om jag ska vara ärlig. Gjorde klart zoonoserskiten med victoria också, sen gick jag till bussen. Precis när vi hade gått ut ur klassrummet såg jag att jag hade ett missat samtal och ett sms. Det var min mammas kompis som hade både ringt och smsat för mamma har brytit foten och ligger på sjukan. Så nu är jag hemma själv tills på fredag, det suger röv.. Ni får gärna komma och leka med mig, för jag kommer inte kunna gå till skolan, för hunden kan tyvärr inte vara hemma själv från typ 7 på morgonen till 4 när jag kommer hem från skolan.. Nu ska jag ta mig ett bad tror jag, för jag stinker verkligen kossa. Gulligt värre va? Mja, jag vet. Kommer nog inte skriva så mycket mer, för jag vet att ni endå inte kommer att läsa det jag skriver. För idag blev det väldigt mycket text, så förlåt för det. Men det blev ju lite bilder också..

Såhär har min dag sett ut..
















Kommentarer
Postat av: Affe

Rätt soft dag! Fina bilder på dig =)

2010-03-03 @ 20:37:58
Postat av: Jonte enryd

Alltid så glaad :D

2010-03-07 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0