You know you love me..

Igår va världens bästa dag. Hade så sjukt roligt alltså, den dagen måste nästan göras om massor med gånger. :D Dock inte bli sparkad av hästar kanske, men allt de andra. Och då ska jag fan rida min egna häst också.. Haha, gamla gubben är såå fin. Jag vet inte vad jag hade gjort utan honom. Han betyder nog faktiskt mest, min lille plutt. Blir att åka ut någon mer dag, hoppas det är finare väder då. Så man kan ta lite finare kort, och den där jäkla snön. Den kan ta mig i röven! Usch va jag hatar den, nu får den fasiken försvinna!! Jaja, nu ska jag inte skriva mer, för ni läser väl ändå inte haha.. :)

I thought you would always be mine.

Kommentarer
Postat av: Affe

Härligt att höra =) <3

2010-03-21 @ 12:19:23
Postat av: Rebecca

Det ägde! :) du fick ju rida ändå ^^ fast på min kuse, hehe <3

2010-03-21 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0