You are the only one for me

Idag var jag först i skolan, hade svenska b och mikrobiologi. Rätt trist vare men sen drog jag och Hanna in till stan och kollade lite kläder, kände att det börjar bli dags för lite nytt i garderoben! Det blev inte så mycket, men någonting blev de iaf. T-shirt från wear it, mjukisar från cubus och nagellack från cubus. När jag väl va på stan så kände jag mig inte alls sugen på att köpa nått men det blev ju iaf lite grejer!

Idag försökte jag att ta lite seriösa bilder. Jag som aldrig tar seriösa bilder.Lyckades jag med de tror ni? SVAR NEJ
Imorse:



Efter skooolan:
VILLE KÖPA, men den va ful på mig.





JAG ÄLSKAR MIN PLUTTENISSE poss på han hihi.

Kommentarer
Postat av: Affe

Fin tröja :D & Bilderna är grymt fina =)

2010-03-01 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0