Your love is my drog

Vaknade runt 11 av att ett jäkla barn står utanför mitt rum och skriker/gråter?! Jävlar va sur jag blev, det var ingen bra start på dagen vill jag lova. Sen tog på mig kläderna och gick ut med hunden. Nu har jag nyss duschat och ska snart föna och platta håret. Plocka ur diskmaskinen måste jag också göra, det får jag inte glömma! Sen blir de att leta på bra kläder till barnkalaset ikväll. ;) Min kusin fyllde ju 11 år i torsdags, om du läser det så grattis i efterskott Moa. ^^<3

Ska färga min utväxt snart också, eller jag vet inte. Ska jag bli brunett? Gaah, jag får panik och ångest.. Jag kommer ångra mig om jag färgar brunt, för då vill jag bara ha svart igen.. Om jag fortsätter vara blond kommer jag tänka på att jag vill va brunett hela tiden. Jaja slutpratat om det!

Det kommer nog upp bilder från kalaset senare ikväll, om jag orkar vill säga. Hehe, jag är riktigt lat idag asså. :)
Men nu måste jag fixa, baibai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0