Det känns som en mardröm, jag vill vakna upp nu

Idag är jag inte glad, inte det minsta. Pappa ringer när jag står i badrummet och fixar mig. Säger "Det är en 19åring som har drunknat i kalkbrottet inatt" Jag får panik och snabbt tänker "vem i helvete kan de vara?" Drog till bussen efter det, träffade Ida började prata lite om det. Sen får hon ett sms och båda kände honom. Jag fick panik, börja gråta, kan inte sluta gråta. Jag mår skit idag, vill bara ligga i sängen och låtsas som att inget har hänt. Låtsas att han fortfarande lever, det känns som en mardröm, jag vill vakna. Du får inte vara borta, du var ju förjävla rolig, med dig kunde man alltid skratta. Du var en som fick en på bra humör. Du gjorde så att man var glad resten av dagen. Även fast du retades 24/7 så var du en riktig bra kompis.
Jag saknar dig redan, det kan inte vara sant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0