Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today

Fasiken vad jag hade kul igår! Tack för att ni är så jäkla bäst, inte trodde jag livet var så här underbart!
Den här kvällen måste vi verkligen göra om, pusspuss!
Min fina sminkning som mamma gjorde på mig, jädrar va nöjd jag var! Kände mig som en helt ny människa, kände mig faktiskt skitsnygg haha!
Innan jag gick och mötte Victoria vid bussen så gick jag över till Jessica och lilla söta Vincent, ojojoj har aldrig sett en sån söt bebis förut! Jag är en stolt, jadu va jag nu blir till han :D Jag är i alla fall syssling med Jessica, så Vincent blir ju mina barns brylling eller ah haha va svårt de blev nu :) Söt är han i alla fall och måste verkligen träffa dom flera gånger, hade riktigt trevligt där! Vi prata om allt mellan himmel och jord!
Victoria & jag!
Victoria, jag & Isabell!
Haha ibland kan man se ut så här!
Elin, jag & Frida!
Jag & Jane!
haha tror inte vi va så beredda på bilden..
& Den där killen är helt random å ba kollar in i kameran! Woho partiii hah

Kommentarer
Postat av: Martin

Fina brudar! ;)

2010-11-20 @ 22:38:19
Postat av: Carrooouw

Men shit!? Britney Spears lillasyster med dig på sista bilden eller? Tusan så likt! :O :D

2010-11-23 @ 19:37:43
URL: http://carrooouw.se
Postat av: Carrooouw

Sv; JO! Min pojkvän höll med om att det var jättelikt! Nu är det iofs en komplimang till henne från min sida då jag tycker att Britney är fantastisk, men men. Fin blogg du har i övrigt också :) Du var också söt, lik Britney eller ej, haha :D

2010-11-23 @ 22:03:41
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0