Förändringen har redan börjat skett på insidan, nu fortsätter jag med utsidan!

Nu jävlar ska jag rasa i vikt, ska bli skitsnygg! ;)
haha, börja springa några gånger i veckan och ska nog rida några dagar i veckan också.
Jag har blivit så jävla mycke gladare! Ni som känner mig vet ju hur glad jag brukar vara, när var jag så här glad sist egentligen? Jag tackar gudarna för att det tog slut mellan oss. Riktigt jävla glad är jag, jag förtjänar bättre! haha, varför ska jag sörja över en tönt som tog tillbaka sitt ex redan samma dag som han sa att han inte orka mer? :D Jag förtjänar bättre, det vet jag själv att jag gör! Haha!!
Nu ska vi bädda ner oss och mysa.. ;)

Kommentarer
Postat av: becka, novas mamma

Vi måste ses snart <3

2010-11-10 @ 11:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0