I tried to cry myself to sleep 'Cause it was supposed to hurt

Nu när jag tänker på allting så har jag fan mått piss hur länge som helst. Man vill inte att andra ska veta hur man mår, dom ska tro att allting är bra. Jag kan säga att nu mår jag bra. Har inte mått så här på väldigt länge. Jag är glad att jag umgås med mina underbara vänner igen, jag har saknat dom så sjukt mycket. Förlåt att jag har varit så jävla dum och tagit han före allt, förlåtförlåtförlåt. Nu ska jag faktiskt ta och vara med er innan jag skaffar mig en ny, ska inte sjunka så lågt som en del kan göra haha. Ut & festa och ha roligt, de är vad jag tänker göra! :D
.
How long's it gonna take before
You see that she's no me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0