I love the way you lie

Vi var hos madde innan strömpis, skit roligt var det! Vid kvar halv 10 eller något drog vi iväg, drack lite cider och hade jätte trevligt. Blev lite för mycket kanske, jag blev i alla fall jävligt packad haha. Får sluta dricka så där mycket, heh. Sen gick vi och dansade, jävlar vad vi dansa hahaha! När jag kom hem hade mamma köpt en pizza åt mig, fast jag kommer seriöst inte ihåg om den var god. Men det var den säkert, annars skulle jag nog inte ha ätit lite av den :)
Jädrar va söta vi är, det här är ju då "vanliga" bilder från Sandra. Eller ja, jag ser ju inte så normal ut, så det är kanske inte vanliga bilder haha!
Här är en bild på oss inne på strömpis, det var riktigt roligt igår!
Vi både bugga och dansa helt wild and crazy! ;D woho hähä
Idag ska jag bara gå runt i morgonrock, orkar verkligen inte göra något. Mår så jävla dåligt, har ont överallt och känns som jag har feber.. ;s Jaja, det här blev mycket,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0