When you told me that I was a star in the sky, baby I believed every word

Har varit i skolan hela veckan, jag är stolt över mig själv! Jobbar på som satan nu, så duktig är jag. Nu ska jag verkligen ta tag i skolan, försöka göra alla rester och få minst G i alla ämnen.
Längtar efter julafton, nyår, studentmössan, studentkryssningen och själva studenten!
Tänk, jag är snart en student. Så som jag har längtat! Tycker synd om er som inte har tagit den asså, ni ska bara veta hur roligt jag kommer ha! Vet dock inte om jag kommer komma ihåg så mycket av själva dagen, men dom andra får se till att jag har roligt! ;)
Nä nu ska jag ta och plocka ihop lite grejer jag ska ha med till skolan imorgon, ska nämligen inte hem innan krogen imorgon!

'
Vart tycker ni jag ska?
Strömpis och dansa loss eller frimis och pussa lite på Sean Banan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0