Why is everything with you so complicated

Igår på dagen: Skolan, dick rådamp på alla lärare för dom är helt vrickade i huvudet, aa. Orkar inte säga allt IGEN. Kan bara säga att jag kommer gå till rektorn och säga att skolan suger sakt ut.
Tog lite kort på djuren, orkar dock inte lägga upp alla så det får bli några bara haha.
Igårkväll: Tände första och drack te, myspys!
Idag: Åkte till marieberg & Ikea med Jocke! Hittade tyvärr inga julklappar idag, får leta vidare någon annan dag. Fast jag köpte ett par örhängen till mig själv, skulle egentligen kosta typ 49 kr, men det var 75% så jag fick dom för 12.50! Riktigt glad blev jag haha. Köpte faktiskt 3 kastruller till mig själv i julklapp haha, nu är jag glad!
NU: En stor kopp te och lyssna på julmusik, det låter som en toppen idé!
(Var tvungen att ha en bild under den sista texten, det såg så tomt ut annart haha..)

Kommentarer
Postat av: jocke

Snygga kastruller ;D

2010-11-30 @ 22:49:58
URL: http://.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0