You'll always be my hero, even though you've lost your mind

Baby, without you I'm nothing I'm so lost.
Hug me then tell me how ugly I am.
But that you'll always love me.
Baby, without you I'm nothing I'm so lost.
Hug me then tell me how ugly I am.
But that you'll always love me.

Sitter och dricker te, kollar på cougar town och ska snart bädda ner mig i min säng! Ska bli så skönt att äntligen få sova, har varit trött hela jädra dagen. Så inatt hoppas jag att jag kan sova hela natten och inte bara halva, haha..
Imorgon blir det skola igen, historian går riktigt bra nu. Satsar på MVG hihi. Ska göra massor med extra uppgifter och lite sånt.
Men nu somnar jag nästan framför datorn, godnatt små söta!

Kommentarer
Postat av: Suri

Bra att du äntligen kan sova :) kämpa på nu, du kan klara vad du vill så låt inte andra trampa ner på dig!

2010-11-24 @ 08:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0