Det är för dig mitt hjärta slår

Jag har aldrig sett något vackrare. Ditt leende får mig att smälta. Dina underbara ögon när du kollar på mig, sådär himla gulligt. När du håller om mig är jag trygg, när du kysser mig känner jag att du är min och att du är den som jag alltid velat haft, jag är så sjukt glad att jag har hittat dig. Jag är så lycklig och jag har tur som fick dig!
'
Du kommer säkert inte läsa det här, men det skulle vara kul om du gjorde det.
Det är dig jag kan lita på, även fast jag är svartsjuk. Vet att jag blir sur över ingenting, jag ska ändra mig jag lovar. Men bara så du vet så är det dig jag vill ha.
'
När du inte är nära mig saknar jag dig varje sekund, vill kramas och pussas och säga att du är den bästa som finns. Det är så sjukt tråkigt och sova själv, vill somna i din famn. Det är det bästa jag vet, du är så jävla underbar. Om vi börjar bråka så vet jag att du alltid får mig att le efteråt. Jag vill inte bråka, det är det sista jag vill. Jag är så ledsen över att det har varit mycke bråk på sista tiden, lovar att jag ska vara snäll. För jag vill verkligen inte förlora det bästa i mitt liv..
'
Jag kommer aldrig kunna beskriva min kärlek till dig, för den är sjukt stor. Jag älskar dig så otroligt mycket.
Du är min första riktiga pojkvän och min sista hoppas jag, för det är dig jag vill ha vid min sida resten av mitt liv. Jag har aldrig känt så här för någon annan, därför är allting så speciellt för mig.
Som sagt, det här är mitt första förhållande. Jag vill inte ha det som alla andra, jag vill ha det på vårat sätt. Vi två, du och jag. Jag vill leva mitt liv med dig älskling. Du har fått mig att inse att kärlek faktiskt finns på riktigt! Du är min kärlek, mitt hjärta, mitt allt :)
'
Vi hade ett halvår igår och jag blev sjukt ledsen när du sa att du skulle åka iväg.. Men jag förstår dig, klart du vill träffa dina kompisar också. Likaså jag, jag hade jätte trevligt igår med mina närmaste tjejkompisar, det var första gången jag var ute i Örebro på krogen. Det blev två flugor i en smäll, både Strömpis och Frimis!
'
Det är säkert ingen som kommer läsa allt jag skrev, men det skiter jag i. Jag skriver det jag själv känner för. Det är min blogg. Den heter ju trots allt "Mitt liv, min vardag" ;)
'
Jag ville bara säga att du är den bästa jag vet och du kommer alltid att vara den underbaraste i hela världen.
Markus Lehtimäki, min underbaraste jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser! :)

2010-11-03 @ 01:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0