Hey baby, I think I wanna marry you.

I would die for you, baby but you won't do the same.

Idag är jag glad, på riktiga jävla bra humör! Snart är det kryssning, jo jag vet att jag tjatar om den hela tiden haha. Men är ju sååå taggad liksom! Köpt en väska till den som jag hoppas att grejerna kommer få plats i. Ska köpa skor och lite kläder nästa vecka tror jag. Hoppas jag, måste förnya garderoben lite.. Våren är ju snart här, då måste vi ha lite mer färger kanske?! Satsar på en helt ny stil i år. En helt ny jag! Nu ska jag rensa min byrå, ska nämligen byta med mamma. Så ska jag möblera om också. Undra om jag orkar göra det idag? Nää får se, fast de är ju ett tag innan big brother börjar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0