Let's have a party tonight

Idag gick jag förbi mitt rum och tänkte att jag skulle checka in i klädskåpet, förrådet eller vad det nu är. Hittade en resväska, tänkte packa till studentkryssningen. Men vafan, de är ju en månad och fyra dagar kvar. Då blev jag ledsen i ögat. Jag som hade hoppats på att det var en vecka kvar eller något. haha nej men det här kommer gå riktigt fort. Det händer roliga grejer varje helg nu, ska verkligen ta tag i grejer nu också.
Hoppas på jobbet också. Då blir det att fixa en snygg bil vi kan glida runt i, i sommar. Kanske en partybuss, vem vet? Hade varit ballt med en rosa cheva van, eller något liknande. Eller varför inte en 745 som jag har nu och skriva girlpower på? Hahaha. Ja månag idéer finns det och någon gång kommer dom väl bli sanna.
Egen lägenhet till vintern blir det iallafall. Om jag nu får jobbet haha. Allt hänger på det där jädra jobbet nu, hoppas dom gillar mig, vilket alla gör?! ;) hehehe. Näe men nu ska jag väl drömma mig bort och låtsas att jag är på hawaii eller kanske bahamas. Eller varför inte studentkryssningen. Vad skönt det ska bli att komma bort från Örebro.

Just det, var ju i Katrineholm i lördags med ett par brudar. Riktigt trevligt hade vi, och det ska vi definitivt göra om! tog Desses lilla bubbla och cruisade runt lite bland alla grappar. Vi såg säkert asballa ut i bilen! Alla kommer känna igen oss dom "Brudarna som sjunger 'Lets have a party!" ahaha. Värd helg. Blev strömpis i fredags också, men tog det riktigt lugnt där. Var roligt och träffa kompisar bara, ville inte dricka eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen.
Nu orkar jag inte skriva mera, för ni kommenterar ändå inte.
PössPåräSnögging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0